Η ποικιλία του επικοινωνιακού υλικού στόχευε πάντα στη σύνδεση της ΦΙΞ με πρόσωπα, πράγματα, τάσεις και γεγονότα. Πληθώρα ετικετών, πολλές εκ των οποίων έχουν βραβευτεί, αφίσες κάθε είδους, θεματικές καταχωρήσεις, προβολή του προϊόντος σε αγαπημένες κινηματογραφικές ταινίες, και τόσα άλλα…Ως αποτέλεσμα, ο Έλληνας καταναλωτής δεν μπορεί να διαγράψει από τη μνήμη του όλες εκείνες τις εικόνες όπου ανέμελες παρέες επωνύμων και ανωνύμων σηκώνουν μπουκάλια και ποτήρια με την επωνυμία ΦΙΞ για να ευχηθούν και να διασκεδάσουν!
Όλη αυτή η πορεία, όλες αυτές οι εικόνες είναι άρρηκτα πλέον συνδεδεμένα με την ιστορία της μεταπολεμικής Ελλάδας, με την μεταπολιτευτική εποχή και τελικά με τη σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα, η οποία πάντα θα έχει ένα κοινό: μία ετικέτα ΦΙΞ.
Άλλωστε, μέσα από τη διαδρομή όλων αυτών των δεκαετιών, αποδεικνύεται ότι για τους ανθρώπους της η μπύρα ΦΙΞ ΕΛΛΑΣ δεν αποτελεί ένα απλό προϊόν, αλλά την καρδιά του ελληνικού τρόπου ζωής και της ελληνικής πραγματικότητας. Έχοντας δε ως φιλοσοφία ότι η διαφήμιση γράφει την ιστορία της ζωής μας και αποτελεί το πιο ζωντανό «μουσείο» της καθημερινότητας, επενδύει σε αυτήν ακόμη και με στοιχεία πολιτισμού, επαναπροσδιορίζοντας το «μυθικό» πρόσωπο της μπύρας ΦΙΞ στην Ελλάδα.